ZINZINO SEIKLUS

TAHAD AVASTADA MAAILMA? ALUSTA EDASILIIKUMIST MEIE KOMPENSATSIOONIPLAANIL.

Saa passi templid, mille üle võid uhke olla. Zinzino‘s usume me töötegemisse ja lõbutsemisse. Meie kaubamärk oli asutatud lubamaks hüvitisi äri ehitajatele, kes pidevalt tõstavad taset oma erakorraliste saavutustega.

Alates aastast 2006 pakub Zinzino hüveks luksusreise. Me oleme käinud luksuslikel kruiisidel Kariibi mere saartel, külastanud kohviistandust Brasiilias, kogenud metsikut loodust Lõuna-Aafrikas, söönud toitu Tais, nautinud muusikat Mehhikos ja olnud lummatud Dubai ehitistest. Me oleme ujunud haidega Dominikaani vabariigis, nautinud Miami südamelööke, nuusutanud vürtse Marrakeshis, päevitanud meie endi renditud saarel Maailmas ja pidanud maha võrkpalliturniire Tenerife randadel.

Kui sa liigud edasi mööda tasemeid meie kompensatsiooniplaanis, pakub Zinzino sulle ja su perele uskumatuid vaatamisväärsusi ja unustamatuid mälestusi - sa teenid välja luksuslikud reisimisvõimalused.

EDUKAS RADA LÕPEB PÄIKESE JA LÕBUGA

DIRECTOR ELUSTIILI TASU* Sa oled kutsutud meiega ühinema luksuslikku Ritz Carlton hotelli Tenerifel kuueks lõbusaks päevaks päikese all. Naudi veini ja toite koos teiste liidritega ning õpi ekspertidelt ja juhtidelt meie eksklusiivsel Leadership üritusel. See uskumatu kogemus on midagi, mida sa tahad jagada kogu oma tiimiga.

Osalemaks** 2018 aasta Director Trip‘il, pead sa olema esimest korda pin tasemel Director või vastama punktide kvalifikatsioonile (Iga-aastane ürituse Oktoobris 2016 - Iga-aastane üritus Oktoobris 2017) meie Kompensatsiooniplaanis .

PUNTA CANA 2017

Meie liidrid külastasid Kariibi mere südames asuvat ühte maailma kauneimat ja eksootilisemat sihtpunkti – Dominikaani Vabariiki. Palmipuude keskel, türkiissinise mere ja valgete randadega paradiisis peatusime me luksushotellis – Hard Rock Hotellis, mis pakkus meile 12 basseini, spa teenuseid, tenniseväljakuid, golfirada ja 11 restorani, mis pakkusid toite maailma erinevatest paikadest. Võttes osa esmaklassilistest koolitustest, sportlikest tegevustest, süües maitsvat toitu, nautides imelisi randasid ja pidutsedes meie tähelepanuväärsel teemapeol – tundsime me ennast kui rokkstaarid!

TENERIFE 2016

6 päevase reisi jooksul kogunesid liidrid 12 riigist, et nautida sädelevat sinist Atlandi ookeani vett. Luksuslik Ritz Carlton Abama kuurort kohtles kõiki kuninglikult ja kui mõned lõdvestusid basseini ääres ning teistel oli mentorluse sessioon, siis kõige vapramad käisid langevarjuga hüppamas, et nautida Tenerife lummavat loodust. Erakordsed liidrite koolitused, hippie-pidu ja vapustav toit - see on kuurort, kuhu peab teinekordki tagasi tulema.

DUBAI 2015

Oled sa kogenud iseenda saarel olemist? Või kookospähklist joomist samal ajal kui su vaade päevitustoolist on teisele riigile? Selle erakordse reisi ajal avastasid Zinzino liidrid üheksast riigist Dubaid ja neid koheldi kui kuulsusi ekskursioonidel The World saarestikku. Võrkpalli turniir, maailmaklassi haridus ja tants päikese all kohalikes restoranides - need olid tõesti hetked, mida meenutada.

MARRAKESH 2014

Südamelöögid, vürtside lõhn, tolm ja soojus - see on see, mida me kogesime, kui me külastasime maagilist Marrakeshi. Araabia õhtud, tantsivad maod ja elavad värvid olid erakordsed. Me nautisime basseinipidusid rikkalike toidu buffeega ja need, kes nägid kitsi mööda puid ronimas, olid väga elevil. Nii maagiline, kui see kõik ka ei olnud - liidrite üritus ja ehitatud sõprus sai reisi kõrgpunktiks.

AMBASSADOR EXTRAVAGANZA

RASKE TÖÖ TASUB ENNAST ÄRA.

Ning jah, sa oled selle ära teeninud! Igal aastal tasustab Zinzino aktiivseid Ambassador taseme partnereid 5 tärni elamusega erinevates Euroopas paikades. Me oleme kogenud Monaco luksuslikkust, käinud Palmas veesuuskadega sõitmas ja nautinud seitsme käigulist menüüd kõrgklassi Prantsuse Riviera rannal. Lisaks Ambassador partnerite kutsumisele**, kutsume me ka kõiki aktiivseid Royal Crown taseme partnereid perioodil Jaanuar 2017-August 2017 sellele reisile.

*Sa võid Director Trip reisist osa võtta ainult esimesel aastal Director taset saavutades või saada kvalifikatsioon vastavalt kompensatsiooniplaani kriteeriumitele.

**Et olla kvalifitseerunud kummalegi reisile, on sul vajalik vastata kriteeriumitele kvalifikatsiooni aja jooksul. Sind teavitatakse kirjalikult, kui sa kvalifitseerud. Kõik reisid on tagastamatud, mitte ülekantavad ja võivad olla maksustatavad kui sinu isiklik sissetulek, kui seda nõuavad vastavad seadused ja regulatsioonid. Sularaha asendused ei ole lubatud. Need reisid on loodud reklaamima õppimiskogemusi, meeskonna loomist ja liidrite ühendamise kogemust.